2010年12月25日星期六

today is christmas day..
christian usually will go to church for celebrating christmas day..
but i didn't.
sorry jesus..
i'm sorry for the mistake i have done..
i shouldn't do like this as ur child...
because i was too tired...
afternoon,i didn't go for caroling ..
because i want to spend more time for accompany my mom..
i just want to follow wherever she go..
although i was called by uncle as a "lazy cat"
but..it's okey...
i didn't mind it =)
hope god won't mind it too..
and hope god knows my feeling..
a feeling of a girl who going to leave her family soon...

还有五天就是新年了
过了今年的12月31日,我要正式跟你说再见
我将会把我们的回忆全部都删除掉
包括你曾经送给我的东西还有在我notebook的相片
跟你分手后,我真得学会了很多东西
我学会了,并不是只有帅的人才可以给女生幸福
帅哥?!我呸!去吃草啦!
我的生活没男人我不会死
真的!
更自由~
想做啥就做啥
(我没有在自己气自己,都是我的心里话)
与其对你念念不忘,还不如振作起来寻找我的真爱
你也要幸福哦^^
-戴子杰-

没有评论:

发表评论